A kampánynál megadott költségkeret bármikor módosítható a kampány futása során, azonban az átkattintási áron (CPC) csak a kampány elindulásáig lehet változtatni.
A kampány módosításához válaszd ki a kampányt, majd az adatlapján a fogaskerék ikonra kattintva megtalálod a Kampány módosítása opciót.

Átkattintási ár változtatása futó kampány esetén
Amennyiben a CPC ár mezőben nem tudod átírni az árat, mert a mező inaktív, az azt jelenti, hogy a kampány már fut és az ár nem módosítható.
Ebben az esetben a kampánymásolás opciót javasoljuk, amellyel pillanatokon belül létrehozhatsz egy új kampányt a meglévő kreatívokkal és egy tetszőleges, új árral.
Ehhez kattints a kampányadatlapon a Másolás hirdetésekkel opcióra. Ekkor létrejon egy új kampány, a korábbival megegyező beállításokkal és kreatívokkal. Kattints a Kampány módosítására, majd írd át az árat. Ha minden kész, ne felejtsd el elindítani az új kampányt, mivel alapértelmezetten szüneteltetve jön létre, hogy a szükséges módosításokat el tudd végezni.

vissza a tudásbázis főoldalára