Gyakori kérdések
Mit értünk natív hirdetés alatt?

A natív hirdetés egy olyan hirdetési formátum, amely formailag, funkcionálisan és színvilágában is igazodik a megjelenítéséhez használt weboldalhoz. A látogató ezért úgy érzi, hogy a hirdetések az adott weboldalhoz tartoznak, így azok a felhasználói élményt nem befolyásolják.

Natív hirdetésekkel szinte mindenhol találkozhatunk: A Google keresési találatok között megjelenő Google Adwords egy natív formátum, a LinkedIn és a Facebook felületein megjelenő szponzorált posztok szintén natív hirdetések.

Mi a natív hirdetések alatt a kiadói tartalomajánlókban megjelenő és „hirdetés”-ként egyértelműen jelölt reklámformátumot értjük.

Mit jelent a tartalommarketing?

A tartalommarketing egy olyan marketingtechnika, amely értékes tartalmakat hoz létre és közvetít a célközönség számára. A hagyományos, sokszor tolakodó reklámokkal szemben a tartalommarketing a célközönség érdeklődését releváns tartalmak útján nyeri el.

A tartalommarketing kiváló eszköz egy márka ismertségének, elismertségnek és a vásárlók elkötelezettségének növelésére. A tartalommarketing minden marketingcsatornánkba integrálható, így magában foglalja szöveges, képi, videós, hang, és egyéb tartalmak is.

Kombinálható-e a tartalommarketing és a natív hirdetés?

Igen! Natív hirdetések használata tartalommarketing stratégiánk részeként nagyszerű mód arra, hogy közönséget találjunk jó tartalmaink számára.

Mindez fordítva is igaz: A natív formátum akkor működik a legjobban, ha jó minőségű tartalommal párosul. Vagyis, a natív hirdetés mögötti tartalomnak ugyanolyan értékesnek kell lennie, mint az azt megjelenítő médium bármely más tartalmának.

Hogyan tudtok segíteni a céljaim elérésében?

Nemzetközi trendek alapján a szerkesztőségi környezetben megjelenő natív hirdetések, valamint a fogyasztók számára értékes tartalmak szerepe folyamatosan felértékelődik.

A |related| platform gerincét adó piacvezető algoritmus lehetővé teszi, hogy a hirdetői, partneri vagy kiadói tartalmak mindig a legrelevánsabb közönség számára jelenjenek meg. Mindemellett, egyedi fejlesztésű platformunk túllép a hagyományos tartalom ajánló és a natív hirdetési rendszerek szolgáltatásain és egyfajta reklámtechnológiai “plugin”-ként segíti a tartalmak menedzselését, monetizálását, sőt a portálok egymás közötti forgalomcseréjét is.

Szolgáltatásunk hirdetők és médiatulajdonosok számára egyaránt lehetővé teszi, hogy növeljék bevételeiket, fokozzák tevékenységük hatékonyságukat és biztosítsák fogyasztóik elkötelezettségét.

Milyen fő funkcionalitással rendelkezik a |related| platform?

A |related| platform mind hirdetői, mind kiadói oldalon nemzetközi összehasonlításban is egyedülállóan széles funkcionalitással rendelkezik.

A hirdetőket részletes és valós idejű statisztikák támogatják a teljeskörű kampánymenedzsmentben. Médiatulajdonosok számára hirdetéskontroll funkció is rendelkezésre áll, beleértve a kreatívok moderálásának, vagy alacsony minőségű hirdetések korlátozásának lehetőségét. Az adminisztratív és pénzügyiek kezelése a platformon szintén teljesen elektronikusan történik.

Kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal elérhetőségeink egyikén.

Hirdetők számára milyen targetálási lehetőségek állnak rendelkezésre?

Hirdetések megjelenése téma, kulcsszó, domain, földrajzi elhelyezkedésre (geoIP), eszköztípus és adblock használat alapján optimalizálható. A hirdetői döntéseket részletes és valós idejű statisztikák támogatják, amibe bele tartozik a megjelenésszám, videóindítások hossza, átkattintási arány, célok teljesülése és a költségek előrejelzése is.

Milyen árazással dolgoztok?

Hirdetőink kattintás/videóinditás (CPC), reklámmegjelenés (CPM) és idő alapú árazás között választhatnak. Hirdetőinket oly módon is támogatjuk, hogy egy kampány során fel nem használt keret átütemezhető vagy lemondható. Árajánlatunkat kérd elérhetőségeink egyikén!

A |related| intelligens tartalomajánló a kiadók és olvasók számára ingyenes szolgáltatás.

Hogyan vehetem igénybe szolgáltatásaitokat?

Lépj velünk kapcsolatba! Elkötelezett csapatunk kreatívan és rugalmasan kíséri végig ügyfeleinket együttműködésünk teljes életútja során.

Legnagyobb ügyfeleink számára közvetlenül értékesítünk és igény esetén egyedi kéréseket is teljesítünk. Önkiszolgáló megoldásunk lehetőséget biztosít arra, hogy ügyfeleink kampányaikat teljesen önállóan is menedzselni tudják.

Hogy érvényesül munkátokban a társadalmi felelősségvállalás?

Magyarországon piacvezető natív tartalomajánló platformjaként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy az adatvédelmi előírásoknak maradéktalanul megfeleljünk, beleértve a GDPR és az ePrivacy direktíva rendelkezéseit. Ennek keretében alkalmazzuk az IAB TCF 2.0 szabványát, ami által a weboldalak automatizáltan tudják kezelni látogatóik adatkezelési preferenciáit.

Cégünk a Magyar Reklámszövetségnek és az IAB Magyarországi szervezetének is tagja, amelyek reklámetikai szabályait magára mindenkor érvényesnek tekinti. A |related| platform által kiszolgált hirdetési tevékenység során a támogatott tartalom minden esetben egyértelmű jelölésre kerül. Kiemelten kezeljük továbbá a tartalmak valós idejű monitorozását bármely jellegű visszaélés megelőzése érdekében.

Milyen referenciákkal rendelkeztek?

Cégünk megalakulása óta több, mint 2500 reklámkampányban vett részt. A magyarországi piacon jelenleg 110+ minőségi portál használja sikeresen platformunkat, amely a hazai internetezők körében 80% feletti* elérést biztosít.
forrás: Gemius Audience

Cégünk 2022-ben átlagosan havi 800 millió reklámmegjelenítést szolgált ki, így elmondható, hogy minden harmadik magyarországi auditált oldalletöltésen egy |related| natív hirdetés jelent.

Nemzetközileg is ismert kiadói brandek közül fő együttműködő partnereink a Ringier Hungary, Glamour, Cosmopolitan és az ELLE. Hirdetőink között a sarki kisbolttól a Magyar Államkincstárig az ügyfelek széles spektruma megtalálható.

Hogy léphetek veletek kapcsolatba?

Kérdés, észrevétel esetén a kapcsolat menüpontban található elérhetőségek egyikén tudsz velünk kapcsolatba lépni. A kezdeti lépések megtételében ingyenes konzultáció keretében is segítünk.

Gyakori kérdések - |related|