Hogyan válasszunk natív hirdetésünkhöz ajánló szövegeket?

Egy jól megfogalmazott cím képes megragadni a figyelmet, kíváncsiságot kelteni, és arra ösztönözni az olvasókat, hogy tovább kattintsanak. Azonban a megfelelő cím megírása kihívást jelenthet: rövidnek kell lennie, mégis informatívnak. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan írhatnak a hirdetők olyan címeket, amelyek nemcsak figyelemfelkeltőek, hanem eredményesek is.

A megfelelő cím

A cím hossza szóközökkel együtt maximum 60 karakter lehet. A szöveg hosszát a rendszer hozzá igazítja az egyes felületeken használatoshoz, így, ha túl hosszú a rendszer levághatja a végét.

Hogyan írjunk jó címet?

  • Tegyünk fel valamilyen kérdést, kínáljunk megoldást, vagy kérdezzük meg az olvasót, ő mit tenne? 
  • Fontos megfogalmazni a termék USP-jét, tehát az egyedi termékjellemzőket, miben más, mint a többi 
  • A címben lehetőleg ne szerepeljen a cég/márka megnevezése 
  • A szöveg legyen inkább közvetlen hangnemű, tegező forma. Magázás esetében túl távolságtartónak hat 
  • Amennyiben a hirdetés egy olvasmányos tartalom nélküli webshopra visz, úgy tanácsos a címben is szerepeltetni a webshop, webáruház szót, hogy elkerüljük a látogató csalódottságát. Számítson rá, hogy hova is fog érkezni. 
  • A cím ígérjen plusz információt. A cím ne mondjon el mindent a termékről, csak keltse fel az érdeklődést. 
  • A „ki”, a „ne”, „miért” vagy a „legrosszabb” jó hívószavak, azaz a bizonytalanságot, aggodalmat vagy egyszerűen kíváncsiságot keltő szövegezés többnyire jól működik. 
  • Nem működnek ugyanakkor az olyan szavak, amelyek már önmagukban túlígéréssel fenyegetnek, ilyen a „legjobb”, „legbiztosabb”, „legolcsóbb” és a „könnyű”.

Tesztelj több verziót is!

Érdemes A/B teszteléssel több címet is kipróbálni, hogy lásd, melyik teljesít a legjobban. A különböző megközelítések – például egy rövidebb, egyszerű cím vs. egy részletesebb, érzelmesebb változat – eltérő eredményeket hozhatnak.

Leírás (Lead)

A leírás hossza 60-100 karakteres lehet, szóközökkel együtt.

Mivel minden egyes partneroldalnál eltérő és egyedi az ajánlódoboz kinézete, ezért van olyan oldal, ahol a lead nem, csak a cím jelenik meg. Ezért érdemesebb olyan címet használni, ami önmagában is megállja a helyét.

A leadben már kezdd el a termékedhez/szolgáltatásodhoz kapcsolódó történetmesélést.

A hirdetésed képeinek kiválasztásához itt találsz segítséget >>> https://related.hu/tudasbazis/hogyan-valasszuk-ki-a-megfelelo-kepet-hirdetesunkhoz

 


vissza a tudásbázis főoldalára