A hirdetett weboldal nem megfelelő sebességű a PageSpeed Insights szerint

A Google PageSpeed Insights eszköz használata segíthet abban, hogy weboldalunk gyorsabban és jobban teljesítsen, ami a felhasználói élmény javításához és a keresőmotorok rangsorolásához is hozzájárulhat. A natív hirdetések, a Google Ads, Facebook Ads és más, az oldalunkra érkező hirdetéstípusok is fajlagosan olcsóbbak tudnak lenni az optimalizált sebességű oldal hatására.  

Az eszköz a következő területeket vizsgálja:

Sebesség: Méri a weboldal betöltési sebességét, és értékeli, hogy mennyire gyorsan jelenik meg a tartalom a felhasználók számára.

Optimalizáció: Javaslatokat tesz a weboldal jelenlegi felépítésének optimalizálására, például a képek tömörítésére, a kód tömörítésére és a böngésző gyorsítótárazás beállításaira.

Mobilbarát felépítés: Értékeli, hogy a weboldal megfelelően működik-e mobil eszközökön, és ajánlásokat ad a mobilbarát tervezéshez.

További információért látogassátok meg a Google PageSpeed Insights webhelyét!

Amennyiben szakértői segítséget kerestek az oldalatok sebességének és elérhetőségének javítására, partnerünk, a Webhawks vonatkozó szolgáltatását javasoljuk.


vissza a tudásbázis főoldalára