„A rugalmasság és a kommunikáció viszi sikerre a közös kampányokat”
Fényi Laura, a Hammer Agency régiós operatív vezetője szerint egy jó hirdetési partner nemcsak kampányokat futtat, hanem aktívan hozzájárul a márkaépítéshez is. Esettanulmányunkból kiderül, hogyan támogatjuk ügynökségi partnereinket a gyors és rugalmas kampánytervezéstől kezdve a kreatív tartalomig – és miért érdemes velünk dolgozni azoknak, akik valódi együttműködésre vágynak.
„A rugalmasság és a kommunikáció viszi sikerre a közös kampányokat”

– Emlékszel, hogy hogyan találkoztatok először a |related|-del?

– Igen, egy ismerős ajánlásán keresztül hallottunk először rólatok.

– Mi volt az első benyomásotok rólunk?

– Nyitott, lelkes és felkészült csapatnak ismertelek meg benneteket, akik a partner igényeire és céljaira szabott ajánlatot küldtek.

– Miért döntöttetek úgy, hogy velünk dolgoztok? Milyen szempontok erősítették meg bennetek azt, hogy a közös munka eredményes lehet?

– Emberi és szakmai szempontok alapján. Értitek az iparági sajátosságokat és megfelelő intenzitással tartjátok az ügynökséggel / ügyféllel a kapcsolatot.

– Miben nyújtott számotokra többet vagy mást a |related|, mint más hirdetési megoldások?

– Nagyon tetszett az automatizált felület, a naprakész statisztika. Nemcsak kampányokat futtattok, hanem segítetek a márkaépítésben, a tartalmak megfogalmazásában is.

– Mely szolgáltatásainkat veszitek igénybe? Mennyire vagytok elégedettek?

– Többnyire a kampánytervezést – mindig gyors és pontos ajánlatot kapunk, és az eredmények is magukért beszélnek.

– Melyik közös kampányra emlékeztek vissza a legszívesebben, és miért? Milyen volt az együttműködés folyamata?

– Az eddigi kampányok mindegyikét sikerült rugalmasan megvalósítanunk.

– Milyen kézzelfogható eredményeket tapasztaltatok a kampányok során?

– A kampányaink elérésben szép számokat hoztak.

– Van / volt olyan emléketek az együttműködésünk óta, ami különösen említésre méltó? Olyan gesztus vagy pillanat, ami kedves a számotokra?

– Csak ismételni tudom, a rugalmasság.

– Mit tartotok a legnagyobb értéknek a kapcsolatunkban?

– Az együttműködést elősegítő kommunikációt és a partneri hozzáállást.

– Milyen jövőbeli terveitek vannak, amelyekben velünk is számoltok?

– Olyan kampányokat tervezünk veletek, ahol az elsődleges cél a megjelenések száma és a forgalomterelés.

– Kiknek ajánljátok a |related|-et, és miért?

– Bátran ajánljuk mindenkinek, aki nemcsak „hirdetési felületet” keres, hanem gondolkodó, kreatív partnert.