
– Megtennéd, kérlek, hogy pár szóban bemutatkozol?
– Erdélyi Krisztina vagyok és 2020-2024 között én voltam a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa projekt kommunikációs vezetője.
– Miért döntöttetek úgy, hogy velünk dolgoztok? Milyen szempontok erősítették meg bennetek azt, hogy a közös munka eredményes lehet?
– Mert látható és tudható volt, hogy ennyire sok programot, illetve egy egész kulturális-turisztikai desztinációt muszáj diverzifikált hirdetési portfólióban elhelyezni. Természetesen tudtuk, hogy kiemelten fontos az online tér, de szerettünk volna a bannereken és a PR-hirdetéseken túl is megjelenni és a lehető legjobb ár-érték arányú hirdetési lehetőséget megkeresni.
– Miben nyújtott számotokra többet vagy mást a |related|, mint más hirdetési megoldások?
– Nagyon szerettük, hogy minden igényünkre, programunkra vagy akár elakadásunkra tudtatok megoldást hozni, amik utána nagyon szépen hozták a számokat. Emellett „keveset” kellett ezzel foglalkozni, hiszen a sok-sok variáns mellett mindig volt néhány, ami célba ért, így tudtunk mással foglalkozni, miközben ez a hirdetés szépen hozta a látogatókat az eseményekre vagy éppen a forgalmat a honlapunkra / applikációnkra, ha éppen ez volt a cél.
– Mely szolgáltatásainkat veszitek igénybe? Mennyire vagytok elégedettek?
– Mi minden kampányunkkal elégedettek voltunk, a statisztikák figyelésével tudtuk mi hogyan áll és szükség esetén akár változtatni is tudtunk a kampánystratégián. A dedikált kampánymenedzser és a szakértői csapat a kreatívok elkészítésében is többször segített, így a házon belül leterhelt grafikusi csapatot tudtuk kicsit mentesíteni.
– Melyik közös kampányra emlékeztek vissza a legszívesebben, és miért? Milyen volt az együttműködés folyamata?
– Ha jól emlékszem, akkor a Várbörtön nyitó kampánya ért el kimagasló eredményeket, és bár nem sok időnk volt a promócióra, de így is kifejezetten sikeres, teltházas nyitó hónapokat tudtunk magunk mögött.
– Milyen kézzelfogható eredményeket tapasztaltatok a kampányok során?
– Volt amikor jegyeladásban, volt amikor forgalomterelésben vagy éppen regisztrációban mérhettük az eredményeket. Természetesen voltak ennél általánosabb, turisztikai jellegű kampányaink is, melyeknél a régió látogatottságának miértjét nehezen tudtuk visszamérni, azonban az éves kutatások mégis alátámasztották, hogy a 2022-es és 2023-as években nőtt a régió népszerűsége, és közel 100%-os volt a VEB2023 EKF ismerettsége. Ezekben a számokban bizonyára segítettek a |related|-kampányok is.
– Van / volt olyan emléketek az együttműködésünk óta, ami különösen említésre méltó? Olyan gesztus vagy pillanat, ami kedves a számotokra?
– Nem is egy pillanatot emelnék ki, hanem az egész együttműködést és kommunikációt. Mindig nagyon figyelmesen, kedvesen és segítőkészen álltatok hozzánk és hozzám, ami azt gondolom, hogy megalapozta a bizalmat és a jókedélyű munkakapcsolatot.
– Mit tartotok a legnagyobb értéknek a kapcsolatunkban?
– A rugalmasságot, a tervezhetőséget és az elérhetőséget.
– Kiknek ajánljátok a |related|-et, és miért?
– Akár tapasztalt, akár kezdő hirdetőknek. Szerintem a program- és élményalapú szolgáltatásoknak mindenképpen egy jó hirdetési megoldás. Ráadásul a variálhatósága miatt egyszerre több narratívával is el lehet indulni, úgymond tesztnek is jó lehet. Mindezek mellett tényleg szuper ár-érték aránnyal rendelkezik, így kisebb büdzsé mellett is hatékony hirdetési forma.