Így válik a |related| egyszerűbbé és kiszámíthatóbbá, mint a Google Ads vagy Meta
Perczel László, az Österreich Werbung magyar irodájának médiatervezője szerint a natív hirdetések egyszerűen, kiszámíthatóan és hatékonyan támogatják az online kampányokat. Esettanulmányunkban megosztja tapasztalatait arról, hogyan illeszkedik a |related| megoldása a médiamixükbe, miért tartja praktikus kiegészítésnek a tartalomalapú megjelenéseket, és miben nyújt többet egy rugalmas, magyar piaci platform a globális alternatíváknál.
Így válik a |related| egyszerűbbé és kiszámíthatóbbá, mint a Google Ads vagy Meta

– Hogyan látjátok a natív hirdetések helyét a mai hirdetési piacon? Miben más vagy hatékonyabb, mint a hagyományos megoldások?

– Egyszerű termék, kiszámítható, könnyen elmagyarázható ügyfélnek, forgalomterelésként nagyon hatékony.

– Miért tartjátok fontosnak, hogy natív formában is jelen legyenek a kampányaitok? Milyen kitűzött céloknál működik a legjobban?

– Forgalomterelésre használjuk, általában kiegészítésként az online kampányokban. Praktikus és értelmes kiegészítése a többi megjelenésnek általában.

– Mit tapasztaltok a |related|-en futó natív kampányaitok eredményeit illetően? Milyen pozitívumokat emelnél ki?

– Mivel nem vizsgálunk már megérkezett forgalmat, ezért csak a teljesülésekről tudok nyilatkozni, azok pedig megvannak a megbeszéltek (idő/mennyiség) szerint.

– Miben nyújt többet a |related|, mint más hirdetési platformok vagy globális megoldások?

– Egy Google Ads vagy egy Meta-nál mindenképp egyszerűbb és kiszámíthatóbb.

– Hogyan látjátok a natív hirdetések jövőjét? Milyen trendekre érdemes figyelni az elkövetkező években?

– Nem követem nagyon mostanság az újdonságokat, de kérdéses, hogy a keresőkben megjelenő AI-összefoglalók/javaslatok mennyiben változtatják majd meg a cikkek olvasásának rutinját, illetve ezekre a nagyobb oldalak vajon mind paywallal reagálnak-e és ha igen, akkor a tartalmi ajánlók hogyan fognak kinézni.

– Összefoglalnád, kérlek, mit jelent számotokra a |related|-del való együttműködés?

– Számomra egy akár spontán, rugalmasan kiajánlható jó kiegészítése a médiamixnek egy-egy online kampány kapcsán.