Már több, mint 220 PR cikk megjelenési ajánlat érhető el a |related| portfóliójában
A |related| promoter a |related| tartalomajánló önkiszolgáló médiavásárlási platformja ahol – egy egyszerű regisztráció után – már több, mint 130 hazai portálon helyezhetnek el natív hirdetéseket, az ajánlott szerkesztőségi cikkek közvetlen környezetében.

A platformot használó hirdetőink 2025 tavaszától már PR-cikk vagy SEO-cikk megjelenéseket is rendelhetnek, melyek száma dinamikusan bővül, mára 220 különböző ajánlat közül válogathatnak. Önkiszolgáló hirdetői felületünkön keresztül ellenőrzött médiapartnerek kínálnak megjelenési lehetőségeket, amelyek egyszerre szolgálják a márkaépítési és a keresőoptimalizálási célokat, ezzel hosszútávú értéket teremtve partnereink számára.
Célunk, hogy a hirdetők egyszerű, átlátható és költséghatékony módon juttathassák el üzeneteiket a releváns közönséghez, melyet egykapus megrendelési rendszerünk biztosít.
Mit kínálunk?
- 220+ elérhető PR- és SEO-cikkmegjelenési ajánlat a portfólióban
- Erős jelenlét bulvár- és színeshír tematikában, amely széles olvasói bázist biztosít
- Magas elérés a lokális hírportálokon
- Kiemelt partnereink magas DA-értékkel rendelkeznek, ami erősíti a tartalmak keresőmotoros láthatóságát és növeli a linkprofil értékét
- Gyors hozzáférés: regisztráció (e-szerződés) után, a hirdető partnereink percek alatt elérhetik a teljes ajánlati portfóliót, és szabadon válogathatnak az elérhető lehetőségek közül
- A megjelent támogatott tartalmak látogatottságát natív hirdetésekkel növelheti a legnagyobb elérésű hazai portálokon – jelenleg közel 140 médiapartnerünk tartalomajánlóiban
Miért előnyös ez?
- Rugalmasság: kampánycélok függvényében eldönthető, hogy a fókusz a rövidtávú márkaismertség-növelésen (PR) vagy a hosszútávú keresőoptimalizási előnyökön (SEO) legyen.
- Széles választék: a változatos tematikus kiadói felületek révén a hirdetők könnyedén megtalálhatják azokat a megjelenési helyeket, amelyek illeszkednek a márka pozicionálásához és az adott, közvetíteni kívánt üzenethez. A kommunikációs kampányok jobban skálázhatók, miközben biztosítható a releváns, minőségi tartalmi környezet.
- Időhatékonyság: Hirdető ügyfeleink központosítva, egy helyen rendelhetnek meg és követhetik végig, egyidejűleg akár több száz fizetett médiamegjelenést. A pénzügyi elszámolás is csak egy partner irányában történik.