
– Emlékszel, hogy hogyan találkoztatok először a |related|-del?
– Igen, egy ismerős ajánlásán keresztül hallottunk először rólatok.
– Mi volt az első benyomásotok rólunk?
– Nyitott, lelkes és felkészült csapatnak ismertelek meg benneteket, akik a partner igényeire és céljaira szabott ajánlatot küldtek.
– Miért döntöttetek úgy, hogy velünk dolgoztok? Milyen szempontok erősítették meg bennetek azt, hogy a közös munka eredményes lehet?
– Emberi és szakmai szempontok alapján. Értitek az iparági sajátosságokat és megfelelő intenzitással tartjátok az ügynökséggel / ügyféllel a kapcsolatot.
– Miben nyújtott számotokra többet vagy mást a |related|, mint más hirdetési megoldások?
– Nagyon tetszett az automatizált felület, a naprakész statisztika. Nemcsak kampányokat futtattok, hanem segítetek a márkaépítésben, a tartalmak megfogalmazásában is.
– Mely szolgáltatásainkat veszitek igénybe? Mennyire vagytok elégedettek?
– Többnyire a kampánytervezést – mindig gyors és pontos ajánlatot kapunk, és az eredmények is magukért beszélnek.
– Melyik közös kampányra emlékeztek vissza a legszívesebben, és miért? Milyen volt az együttműködés folyamata?
– Az eddigi kampányok mindegyikét sikerült rugalmasan megvalósítanunk.
– Milyen kézzelfogható eredményeket tapasztaltatok a kampányok során?
– A kampányaink elérésben szép számokat hoztak.
– Van / volt olyan emléketek az együttműködésünk óta, ami különösen említésre méltó? Olyan gesztus vagy pillanat, ami kedves a számotokra?
– Csak ismételni tudom, a rugalmasság.
– Mit tartotok a legnagyobb értéknek a kapcsolatunkban?
– Az együttműködést elősegítő kommunikációt és a partneri hozzáállást.
– Milyen jövőbeli terveitek vannak, amelyekben velünk is számoltok?
– Olyan kampányokat tervezünk veletek, ahol az elsődleges cél a megjelenések száma és a forgalomterelés.
– Kiknek ajánljátok a |related|-et, és miért?
– Bátran ajánljuk mindenkinek, aki nemcsak „hirdetési felületet” keres, hanem gondolkodó, kreatív partnert.