Ajánlásunk az idei programokból:
Ébredés
12:19–12:34. Mitől ébredhet öntudatra a fogyasztó? Mező László (MediaCom, Magyarország)
12:34–12:59 Az öntudatos ember: máz alatt egy törékeny váz. Mérő László (ELTE, Magyarország)
15:50–16:05 Az elmúlt 1,5 év tapasztalatai. Elment a vírusfrász, de volt, akinek jól jött. Voltak, akik nagyot nőttek. Bátori Annamária (Reacty Digital, Magyarország)
Digi.Media
11:11–11:21 A figyelemgazdaság átalakulása. Kitől kapjuk a kegyelemlökést? Guld Ádám (Pécsi Tudományegyetem, Magyarország)
11:21–11:41 A marketing evolúciójának és a technika forradalmának találkozása. Csertán Ákos (Frontira, Magyarország), Mondovics Péter (Mastercard, Magyarország)
11:41–11:57 Egy kis marketing futurológia. Érd el bármi áron és bárhol a(z ön)tudatos vásárlót! Szeder Péter (MatterKind, Magyarország)
13:56–14:11 A fiatalok elérése a médián keresztül. Arany János (Mediaworks, Magyarország)
DigMarketing
11:04–11:21 Hazai gyártású tartalmak létjogosultsága: küzdelem, vagy együttélés a külföldi platformokkal? Dudás Gergely (R-Time, Magyarország), Erdélyi Eszter (atmedia, Magyarország)
PszichoMark
13:17–13:37 Te érzed a közönséged? A közönséget érteni: mesterség. Kovács András Péter (Dumaszínház, Magyarország)
13:52–14:07 A tartalommarketing édes íze. Varga Nóra (Vodafone, Magyarország)
14:37–14:52 A döntés a fogyasztók kezében van. Pálinkás Kriszta (Mediabrands, Magyarország)
15:07–15:22 A fizetett vélemény lánca, avagy ki nevelte ki az „öntudatos reklámfogyasztót?” Kun Miklós (MediaCom, Magyarország)